Cele mai bine recenzii de carti ale saptamanii

Ziua lui Michael Cunningham , Chasing Bright Medusas: A Life of Willa Cather de Benjamin Taylor si So Late in the Day de Claire Keegan figureaza toate printre cele mai bine recenzate carti ale saptamanii.

Fictiune

Michael Cunningham_Coperta de zi

1. Ziua de Michael Cunningham
(Random House)

4 Rave • 4 Pozitive • 1 Pan

„Singura problema cu proza ​​lui Michael Cunningham este ca te ruineaza pentru munca simpla a muritorilor. Este cel mai elegant scriitor din America. Ce-i drept, eleganta nu are prea mult cachet in zilele noastre, cand Romanele importante ar trebui sa faca argumente sociale stridente cu care suntem deja de acord. Dar in prezenta scrisului cu adevarat frumos, un fel de magie vibreaza de pe pagina. Aceasta este aura noului roman ganditor al lui Cunningham, Day . El a dezvoltat un stil calibrat pentru a surprinde momente de dor inefabil... Intr-un roman la fel de subtire complotat ca Day , totul depinde de fluxul rafinat al limbajului lui Cunningham, dar citatele nu-i fac dreptate lucrarii. Trebuie sa cititi singuri aceste propozitii in context... Imbatranirea, impreuna cu despartirile insotitoare si sentimentul de irelevanta umflat, este preocuparea permanenta a romanului. L-as acuza pe Cunningham ca si-a proiectat anxietatile de 71 de ani, dar aceste personaje, abia de varsta mijlocie, sunt exemplare pe deplin convingatoare ale noii generatii pierdute a Americii. La spatele lor aud mereu carul inaripat al timpului care se grabeste aproape.”

Claire Keegan_Atat de tarziu in ziua: Povestiri despre femei si barbati

2. So Late in the Day de Claire Keegan
(Grove Press)

5 Rave

„Keegan ofera o clasa de master in fictiune scurta realizata cu precizie in aceasta colectie de trei povesti... Observatiile ascutite ale lui Keegan explodeaza ca niste bombe, aducand amenintare si razbunare povestilor de romantism intarziate, negate si chiar mortale.”

Gabriel Bump_The New Naturals Cover

3. The New Naturals de Gabriel Bump
(Algonquin Books)

2 Rave • 3 pozitive • 1 mixt

„Avand in vedere dimensiunea obiectului pe care il acuza – nu numai America, ci intreaga societate moderna – este o realizare oarecum spectaculoasa faptul ca cel de-al doilea roman al lui Gabriel Bump, The New Naturals , se simte la fel de distractiv pe atat de... ascutit, spiritual chiar si in unele dintre ele . momentele sale cele mai intunecate... Genul asta de lucruri s-ar putea intuneca foarte repede. Din fericire, Bump are simtul umorului si il foloseste bine. Exista fragmente din Denis Johnson aici, in special in dialog, care aminteste adesea de scena spitalului din Fiul lui Isus : oameni care vorbesc unul prin si in jurul celuilalt, rezultatul galagios, captivant si pur si simplu indepartat de modul in care vorbesc de fapt majoritatea fiintelor umane. Este incantator”

Cum sa scrii o recenzie buna a unei carti proaste Te-ar putea interesa si: Cum sa scrii o recenzie buna a unei carti proaste

Nonfictiune

Benjamin Taylor_Chasing Bright Meduses: A Life of Willa Cather Cover

1. Urmarind Meduse stralucitoare: O viata a lui Willa Cather de Benjamin Taylor
(Viking)

5 Rave • 2 Positive Cititi aici
un fragment din Chasing Bright Madness

„Ar trebui sa atraga pe oricine – novice sau expert – gata sa exploreze viata si opera lui Cather in compania unui critic atat de atent la subtilitatea stralucitoare a stilului ei si la anii grei de efort care au dus la cristalizarea lui... Cu mare sentiment si profund informat. perceptie, Taylor ne ajuta, cititorii, sa realizam din nou efortul sustinut de care a fost nevoie Cather sa se intalneasca cu „restul ei”, in romanele si viata ei.”

Lauren Elkin_Art Monsters: Unruly Bodies in Feminist Art Cover

2. Art Monsters: Unruly Bodies in Feminist Art de Lauren Elkin
(Farrar, Straus si Giroux)

6 Rave • 1 Pozitiv • 2 Mixt • 1 Pan

„Vioi si vibrant... Ce face aceasta carte in mod genial: interactioneaza cu fizicitatea artei, senzoriale, textura, bulgari si toate celelalte. Juxtapune artisti si scriitori care insista atat pe frumusete, cat si pe exces... Plin de teorie, dar fara jargon. Pe langa critica, proza ​​lui Elkin este vorbaret si uneori placut totusi... Complexa. Schimbabil. In afara limitelor. Ambiguu, ca accidentul vascular cerebral. Arta monstruoasa, scrie Elkin, este ciudata si indrazneata. „Ceea ce il face bun – ceea ce il diferentiaza – este angajamentul sau fata de o onestitate uneori usturatoare”. Ai putea spune acelasi lucru pentru aceasta carte superba.”

Rebecca Renner_Gator Country: Deception, Danger, and Aligators in the Everglades Cover

3. Gator Country: Deception, Danger, and Aligators in the Everglades de Rebecca Renner
(Flatiron Books)

5 Rave • 1 pozitiv Cititi aici
un fragment din Gator Country

„Fiecare specie si fiecare persoana care lupta pentru existenta ei continua, merita o carte ca aceasta – o carte care exploreaza complexitatea legaturii dintre oameni si animale si exploatarea salbaticiei si ia in considerare ambiguitatile relatiei noastre fracturate cu natura. , morala si istorie.”

0,00 (0 voturi)

Nu sunt Comentarii la Cele mai bine recenzii de carti ale saptamanii

Iti place Articolul? Distribuie si prietenilor tai: